www.heldadody.com

اهلا ومرحبا بكم فى منتدى شلة كيوت واللى يتحدانا يموت نورتى المنتدى يرجى التسجيل للحصول على الصلاحيات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

www.heldadody.com

اهلا ومرحبا بكم فى منتدى شلة كيوت واللى يتحدانا يموت نورتى المنتدى يرجى التسجيل للحصول على الصلاحيات

www.heldadody.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.heldadody.com

المنتدى الرسمى لشلة كيوت واللى يتحدانا يموت

2 مشترك

اجتماع يوم الاحد 6/10

helda(مديرة)
    helda(مديرة)
    مديرة عامة
    مديرة عامة

اجتماع يوم الاحد 6/10 Empty اجتماع يوم الاحد 6/10

مُساهمة  helda(مديرة) الأحد يونيو 10, 2012 7:44 pm

اولا انا مش عايزة اتكلم كتير لانو وقتنا مش ناقص ضياع طبعا لانو ولا واحدة من المرشحات شكلهم كدة حيوصلو والبركة فيكم وفى الكلام الكتير
    ثانيا انا امبارح عملت مجموعات المجموعة الصفرا والمجموعة الخضراء احنا انشاء الله مش حندعم برابط مشترك تانى عشان الدعم بيكون اضعف مما هو علية احنا قسمناكم اولا المجموعة الصفرا حتدعم بالرابط الاصفر اللى لونو حيكون اصفر يعنى والمجموعة التانية الخضراء حتدعم بالرابط اللى لونو اخضر ومش عايزة لخبطة والمجموعة اللى حتفوز اكتر فى الدعم على التانية حيكون ليها مكافاة مالية مش حقول عنهاغير لما اشوف الدعم طبعا دة حيكون تحدى بينكم وبين بعض واتمنى اتمنى انكم تدعمو بزمة وضمير وتسيبو الفيس بوك وتركزو شوية للشلة
    بس كدة ماعنديش حاجة تانية اقولها لانى قلت كتير ومفيش فايدة فيكم لكن لو ضلت الشلة بهيك الضعف انا حعلن انسحابى منها وحمسحها خالص هى والمنتدى وعلى اية احرق دمى واتنرفز مالوش لزمة وموفقات صبايا حد عندو اى سؤال يسال وحرد على واحدة واحدة مش كلو فى نفس واحد واللى تسال سؤال تسالو مرة واحدة وانا حجاوبها
    ندى 2021
    ندى 2021

اجتماع يوم الاحد 6/10 Empty رد: اجتماع يوم الاحد 6/10

مُساهمة  ندى 2021 الثلاثاء يوليو 31, 2012 5:04 am

اجتماع يوم الاحد 6/10 3278665309

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 9:34 pm